Aby ułatwić Państwu kontakt z nami i wykluczyć proste pytania, na które znamy już odpowiedzi - przygotowaliśmy dział F.A.Q. Jeśli posiadają Państwo do nas jakieś pyatania, chętnie na nie odpowiemy, również w tym dziale.
1. Czy Państwa meble są sprzedawane w całośći czy w paczkach?
Wszystkie nasze meble sprzedawane są w płaskich paczkach do samodzielnego montażu. Do każdego mebla dołączona jest czytelna instrukcja montażu.
2. Jak zalogować się do strefy klienta na stronie www.extom.com.pl ?
Na górny pasku strony znajduję się link do STREFY KLIENTA. Jeśli nie posiadają Państwo konta prosimy o rejestrację. W ciągu 1-3 dni potwierdzimy aktywację konta. W przypadku posiadania aktywnego konta, proszę zalogować się, korzystając z tego samego linku.
3. Jaki jest czas realizacji zamówienia na meble?
Praktycznie całą naszą ofertę mamy na stanie w magazynie, więc termin realizacji wynosi około 7 dni. Gdyby jednak zdarzył się brak jakiegokolwiek mebla, to termin realizacji nie przekracza 30 dni.
4. Czy można zamawiać pojedyncze elementy z programów meblowych ?
Oczywiście, tworząc nasze programy meblowe mamy świadomość indywidualizmu każdego z naszych Klientów. Dlatego każdy z Nich ma możliwość 100% wyboru poszczególnych elementów tworząc własne wnętrze.
5. Czy na meble EXTOM jest gwarancja?
Zgodnie z panującym w Polsce prawem na meble udzielamy 2 letniej gwarancji.
6. W jakiej formie kupuje się kuchnie EXTOM?
Kuchnie EXTOM sprzedajemy w następujący sposób: - osobno korpus - osobno front.
Przykład:
- szafka wisząca W2/50 składa się z 1 paczki korpusu W2/50 i jednej paczki frontu W2/50
- szafka stojąca D11/80 składa się z 1 paczki korpusu D11/80 oraz 2 paczek z frotami "40"
- szafka stojąca 2D14K/40 składa się z 2 paczek korpusu 2D14K/40, 1 paczki z frontem 2D14K/40 oraz jednej paczki z koszem CARGO.