EXTOM MEBLE, KAZIMIERZOWO 6D, 82-300 Elbląg, tel. +48 55 235 10 95, tel 55 555 01 04 (sklep)

F.A.Q.

Aby ułatwić Państwu kontakt z nami i wykluczyć proste pytania, na które znamy już odpowiedzi - przygotowaliśmy dział F.A.Q. Jeśli posiadają Państwo do nas jakieś pyatania, chętnie na nie odpowiemy, również w tym dziale.

1. Czy Państwa meble są sprzedawane w całośći czy w paczkach?

Wszystkie nasze meble sprzedawane są w płaskich paczkach do samodzielnego montażu. Do każdego mebla dołączona jest czytelna instrukcja montażu.
 

2. Jak zalogować się do strefy klienta na stronie www.extom.com.pl ?

Na górny pasku strony znajduję się link do STREFY KLIENTA. Jeśli nie posiadają Państwo konta prosimy o rejestrację. W ciągu 1-3 dni potwierdzimy aktywację konta. W przypadku posiadania aktywnego konta, proszę zalogować się, korzystając z tego samego linku.
 

3. Jaki jest czas realizacji zamówienia na meble?

Praktycznie całą naszą ofertę mamy na stanie w magazynie, więc termin realizacji wynosi około 7 dni. Gdyby jednak zdarzył się  brak jakiegokolwiek mebla, to termin realizacji nie przekracza 30 dni.
 

4. Czy można zamawiać pojedyncze elementy z programów meblowych ?

Oczywiście, tworząc nasze programy meblowe mamy świadomość indywidualizmu każdego z naszych Klientów. Dlatego każdy z Nich ma możliwość 100% wyboru poszczególnych elementów tworząc własne wnętrze.
 

5. Czy na meble EXTOM jest gwarancja?

Zgodnie z panującym w Polsce prawem na meble udzielamy 2 letniej gwarancji.
 

6. W jakiej formie kupuje się kuchnie EXTOM?

Kuchnie EXTOM sprzedajemy w następujący sposób: - osobno korpus - osobno front.
Przykład: 
- szafka wisząca W2/50 składa się z 1 paczki korpusu W2/50 i jednej paczki frontu W2/50
- szafka stojąca D11/80 składa się z 1 paczki korpusu D11/80 oraz 2 paczek z frotami "40"
- szafka stojąca 2D14K/40 składa się z 2 paczek korpusu 2D14K/40, 1 paczki z frontem 2D14K/40 oraz jednej paczki z koszem CARGO.